Jízdní vlastnosti.

Motor, podvozek nebo převodovka – Mercedes-AMG GT Roadster je dimenzován na nejvyšší výkony.

AMG GT Roadster

Sportovní výfukový systém AMG

Při zrychlení zazní silný zvuk V8 typický pro AMG. Při konstantní rychlosti je zvuk zdrženlivější. Dva integrované, chromované kryty koncovek vytváří optické akcenty.

AMG Speedshift DCT 7

Sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou fascinuje razantními časy řazení a emotivním meziplynem. DYNAMIC SELECT poskytuje ale také obzvláště komfortní jízdní programy pro uvolněné, efektivní jízdy.

Převodovka s dvojitou spojkou se skládá ze dvou dílčích převodovek: jedna přenáší tažnou sílu na kola, zatímco druhá již volí další převodový stupeň. To umožňuje spontánní změnu převodových stupňů a extrémně krátké doby řazení.

Torque tube

Čelní středový motor tvoří s vzadu uloženou převodovkou s dvojitou spojkou pevnou jednotku. Obě součásti jsou vzájemně spojeny s tuhostí v ohybu a pevně vůči točivému momentu.

Uvnitř rotuje extrémně lehký hnací hřídel z karbonu pevný ve zkrutu. Předává výkon 4litrového motoru V8 se dvěma turbodmychadly důsledně na sedmistupňovou sportovní převodovku AMG SPEEDSHIFT DCT. Nakonec přenáší sílu do zrychlení. Neuvěřitelně rychle, až to bere dech.

Sportovní podvozek AMG

Díky perfektní realizaci koncepce dvojitých příčných ramen, úspěšných v motoristickém sportu, umožňuje sportovní podvozek AMG přesvědčivý výkon závodních okruhů.

Koncepce dvojitých příčných ramen zajišťuje excelentní příčnou dynamiku a jízdní stabilitu při vysokých rychlostech a dobrou možnost regulace vnějších vlivů, jako boční vítr, hrboly na vozovce nebo změny součinitele tření.

Motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG

Čtyřlitrový motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG podává výkon až 350 kW (476 k) a vyvíjí maximální točivý moment 600 Nm. Stejně působivá je jeho suchá hmotnost pouhých 245 kg.

Hliníková kliková skříň poskytuje nejvyšší pevnost při nízké hmotnosti. Obě turbodmychadla jsou extrémně kompaktně namontována v takzvaném „horkém vnitřním V“. Výsledek: optimální reakce, extrémně vysoká tažná síla již při nízkých otáčkách a také vylepšené emisní hodnoty.

Více o jízdních vlastnostech vozu Mercedes-AMG GT Roadster.

Vysoce výkonná technika AMG je zárukou inteligentní a precizní práce inženýrů, která vůz Mercedes-AMG GT Roadster proměňuje v nezaměnitelně silný sportovní vůz.

Architektura vozidla

Architektura vozidla pro nejvyšší výkon.

Vyroben, aby okouzlil: architektura vozu Mercedes-AMG GT Roadster umožňuje podmanivý výkon závodního sportu.

Tažná síla

Vůdce s přilnavostí.

Hnací ústrojí v konstrukci transaxle umožňuje rozložení hmotnosti podporující tažnou sílu v poměru 47 % vpředu a 53 % vzadu. Samosvorný diferenciál zadní nápravy AMG zlepšuje tažnou sílu speciálně při sportovním způsobu jízdy, aby nedocházelo k prokluzu hnacího kola na vnitřní straně zatáčky.

47 / 53

Perfektní vyvážení: vpředu lehčí než vzadu

AMG GT Roadster

Příčná dynamika

Vynikající v každé situaci.

Díky mazání se suchou klikovou skříní má vozidlo nižší těžiště a je tak zajištěna vynikající příčná dynamika. Sportovní podvozek AMG RIDE CONTROL nastavitelný ve třech stupních a také aerodynamika optimalizovaná na přítlačnou sílu propůjčují vozu Mercedes-AMG GT Roadster stabilní a harmonické jízdní vlastnosti až do mezní oblasti. Hliníková konstrukce vytváří extrémně pevnou karoserii pro nejlepší možnou příčnou a podélnou dynamiku a nejvyšší přesnost řízení.

AMG GT Roadster

Aerodynamika

Optimální aerodynamický výkon.

Nový, aktivní aerodynamický profil na spodku vozu Mercedes-AMG GT Roadster se v režimu RACE při rychlosti 80 km/h automaticky sníží a zlepšuje výrazně součinitel odporu vzduchu. Dalším technickým výrazným prvkem je aktivní systém regulace proudění vzduchu. Za tím účelem se lamely ve spodní části předního ochranného panelu elektronicky otevřou nebo zavřou, aby regulovaly proudění vzduchu a zlepšovaly tak aerodynamiku.

AMG GT Roadster

Keramické brzy AMG

Vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG.

Brzdný výkon jako v motoristickém sportu – s technologií AMG.

Kotouče z uhlíkových vláken okouzlují obzvláště vysokým stupněm tvrdosti a jsou zároveň o 40 % lehčí než běžné kompozitní brzdové kotouče. Výhody: delší životnost, kratší brzdné dráhy, precizní bod zvýšení odporu a nejvyšší odolnost.

AMG GT Roadster