Terénní výkon.
Není možné žádné zvýšení.
Hloubka brodění
Maximální hloubka brodění 70 cm
Náklon
Jízdní stabilita při nákolnu až 70 %
Stoupavost
Stoupavost až 100 %
Přejezdový úhel
Přejezdový úhel: 25.7°
Nájezdový úhel
Nájezdový úhel vpředu: 30.9°
Nájezdový úhel vzadu: 29.9°
Světlá výška
Světlá výška až 24,1 cm
Více o technologiích
100% uzávěrky diferenciálu
Třída G je vybavena třemi 100% uzávěrkami diferenciálu: ozubenými uzávěrkami v předních a zadních diferenciálech a 100% uzavíratelnou lamelovou spojkou v rozdělovací převodovce. Ty lze uzavřít pro překonání i nejnáročnějších průjezdů terénem, takže v extrémním případě může tažnou sílu vyvinout pouze jedno kolo. Uzavření tří diferenciálů způsobuje rovnoměrné rozdělení stejných otáček na všechna čtyři kola – nezávisle na tažné síle příslušného kola. Tak mohou kola, která vyvíjí tažnou sílu, přenášet hnací síly a zajistit dopředný tah. Aktivace uzávěrek by měla z důvodu následného zhoršení vlastností řízení a především pro zamezení poškození hnacího ústrojí probíhat pouze na nezpevněném povrchu. Uvedení uzávěrek diferenciálu v činnost deaktivuje systémy pro regulaci, jako ESO, ABS a asistenční systémy řidiče.
Žebřinový rám
V náročném terénu se počítá pouze výdrž. Zde není prostor pro žádné poklesnutí, žádné ustupování. Zde jde o charakter. A sílu charakteru ukazuje páteř. Tou je u třídy G již odjakživa obzvláště robustní žebřinový rám. Vyroben z ocelového plechu o tloušťce až 3,4 milimetru je žebřinový rám výrazně lépe vhodný pro náročné terénní použití než samonosné karoserie. Navíc zajišťuje oddělení hluku z podvozku a vozovky nízkou úroveň hluku v interiéru a tím vyšší komfort jízdy.
Low Range
Nejnáročnější podmínky nemohou nové třídě G uškodit. Díky terénnímu převodu se přizpůsobují rozsahy řazení převodovky 9G-TRONIC jízdám v terénu a ve stoupání. Jakmile je aktivován spínač LOW RANGE ve středové konzole, zvýší se točivé momenty na kolech. Tím je umožněno sjíždění velmi náročného terénu, rozjezd v extrémních stoupáních a také jízda v klesání s výrazně zvýšeným brzdným účinkem.