Vysoká vhodnost pro každodenní použití díky rychlým, rozmanitým možnostem nabíjení.

EQA 250: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 15,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0

486 km kilometrů čistě elektrický dojezd (NEDC)1

100 kW max. nabíjecí výkon (DC)

30 minut ‒ nabíjení u rychlonabíjecích stanic*

* Doba nabíjení odpovídá nabití z 10 na 80 % plného nabití při použití rychlonabíjecí stanice na stejnosměrný proud s napájecím napětím 400 V a elektrickým proudem minimálně 300 A.

Možnosti nabíjení

Jednoduché nabíjení. Všude.

Nabíjení akumulátorů ještě nikdy nebylo tak jednoduché: Ať už doma pomocí wallboxu Mercedes-Benz Wallbox, nebo na cestách v různých nabíjecích stanicích, jako například v nákupní centrech nebo na odpočívadlech.

EQA

Domácí nabíjení

S domácím wallboxem Mercedes-Benz si uděláte domácí nabíjecí stanici: Díky výkonnému systému nabíjení na střídavý proud se z ní EQA nabíjí výkonem až 11 kW (3fázově), a tedy několikanásobně rychleji, než z běžných domácí zásuvek. S inteligentním wallboxem od innogy (eBox smart nebo professional) máte také možnost jednoduše ovládat, nebo exportovat svá data o nabíjení pomocí přidružené aplikace.

EQA

Nabíjení na cestách

Krátká přestávka na cestě: s digitální službou Mercedes me Charge máte po celé Evropě přístup k řadě veřejných nabíjecích stanic – mimo jiné také k rychlonabíjecím stanicím společnosti IONITY, na kterých si můžete své EQA nabít s výkonem až 100 kW z 10 na 80 procent za cca 30 minut. Kromě toho nabíjíte s Mercedes me Charge po celé Evropě vždy zeleně. Společnost Mercedes-Benz prostřednictvím vysoce kvalitních osvědčení o původu elektřiny garantuje, že elektrický proud protékající při nabíjení přes Mercedes me Charge je do sítě přiváděn z obnovitelných zdrojů.

Vzdálené a navigační služby

Činí elektromobilitu vhodnou pro každodenní použití.

Vyvinuto pro Vás a pro naše modely EQ.

EQA

Díky Remote & navigačním službám je jízda na elektřinu pohodlná a efektivní. Máte tak přehled o nabíjecích stanicích v okolí, nebo na trase, stejně jako o aktuálním dojezdu. Navigace s Electric Intelligence pro vás na trase automaticky naplánuje zastávky pro nabíjení. S aplikací Mercedes me máte i mimo vozidlo přístup k nastavení nabíjení a předběžné klimatizaci.

EQA 250: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 15,7; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.[1]

Dotazy k EQ

Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

Skutečný dojezd na elektrický pohon

Jak to, že je skutečný dojezd na elektrický pohon často nižší než uvedená hodnota?

Dojezd na elektrický pohon se liší v závislosti na individuálním jízdním chování, profilu trasy a okolních podmínkách. Delšího dojezdu dosáhnete, pokud pojedete předvídavě pomocí asistenta ECO a budete využívat rekuperaci, resp. funkci jízdy bez motoru. Na dojezd mají rovněž vliv vedlejší spotřebiče jako vyhřívání sedadla nebo klimatizace.

Technologie nabíjení stejnosměrným a střídavým proudem

Jaký je rozdíl mezi technologií nabíjení stejnosměrným a střídavým proudem?

V zásadě mohou být akumulátory elektrifikovaných vozidel nabíjeny pouze stejnosměrným proudem (DC). Nicméně všechny elektrické zásuvky, wallbox Mercedes-Benz, innogy eBox professional, innogy eBox smart a většina veřejných nabíjecích stanic dodávají střídavý proud (AC), stejně jako „silnoproudé zásuvky“. Aby bylo možné vozidlo nabíjet, je v něm nainstalováno palubní nabíjecí zařízení – měnič AC/DC, který mění střídavý proud na potřebný stejnosměrný. Proto jsou možné nabíjecí výkony od 2,3 kW do 11 kW – podle zdroje střídavého proudu.

Šetrnost k životnímu prostředí

Do jaké míry jsou elektromobily skutečně šetrné k životnímu prostředí?

Ekologicky šetrné využití vozidla do značné míry skutečně závisí na Vašem jízdním chování a na nabíjení. Rozhodující je i to, jakým elektrickým proudem vozidlo nabíjíte, tzn. zda je nabíjeno skutečně „zelenou“ elektřinou nebo směsí energií. Mnoho veřejných nabíjecích stanic je zpravidla zásobováno zelenou elektřinou a také v domácnosti lze smlouvu na zelenou elektřinu získat pomocí několika kliknutí.