ModelPočet a uspořádání válcůObjem (cc)Jmenovitý výkon (kW při ot./min.)[1]Maximální rychlost (km/h)Spotřeba paliva kombinovaná (l/100 km)[2]Emise CO2, kombinované (g/km)[2]
SL 400 V6 2996 - (270/5500-6000) - (250, electronically limited) - (7,7) - (175)
SL 500 V8 4663 - (335/5250) - (250, electronically limited) - (9,0) - (205)
Mercedes-AMG SL 63 V8 5461 - (430/5500) - (250, electronically limited) - (10,1-9,8) - (234-229)
Mercedes-AMG SL 65 V12 5980 - (463/4800-5400) - (250, electronically limited) - (11,9) - (279)

Nová generace SL ve svém živlu.

Když nová generace SL popustí uzdu svému motoru, pak je ve svém živlu. Dva powerdomy na kapotě motoru dávají tušit sílu, která se pod ní skrývá: silné motory, které dělají čest své touze po nekompromisním výkonu.

Zážehový motor V6

Přednosti

Motor zaručuje výkonné zrychlení i při nízkých otáčkách motoru a vykazuje výjimečně vysoký výkon a agilitu napříč celým rozsahem otáček. Downsizing, dvě turbodmychadla, vyšší výkon a obrovské navýšení točivého momentu se současně nižšími emisemi a vysokou provozní účinností.

Zážehový motor V8

Přednosti

Tento motor s řadou válců umístěnou v úhlu 90 stupňů nabízí kombinaci přímého vstřikování a turbodmychadla výfukových plynů. Díky navýšení účinnosti procesu přímého vstřikování dosahuje velmi vysoké komprese. Turbíny a kompresory s velmi kompaktní konstrukcí zajišťují velmi rychlou odezvu turbodmychadla výfukových plynů.

Zážehový motor AMG V8

Přednosti

Tento výkonný zážehový motor se dvěma turbodmychadly přesvědčí extrémní agilitou. Řady válců jsou umístěné v úhlu 90° a celohliníkový blok válců je vyroben z litiny. Výfukové ventily, které jsou vystavovány vysokým teplotám, jsou za účelem chlazení duté a naplněné sodíkem.

Zážehový motor AMG V12

Přednosti

Konstrukce tohoto motoru zaručuje vysokou dynamiku a mimořádný výkon. Dvě turbodmychadla výfukových plynů na pravé a levé řadě válců zajišťují výjimečnou odezvu a maximální točivý moment již od nízkých otáček motoru.

Podrobnosti o technologii motoru

Konstrukce o nízké hmotnosti, přímé vstřikování pomocí piezo elektrických vstřikovačů, dvě turbodmychadla a obrovská rezerva točivého momentu. Tyto motory jsou vybaveny vším, co potřebují, aby mohly poskytovat stále vysoký výkon.

Podrobnosti o účinnosti

Kromě špičkového výkonu je nová generace SL vybavena i technologiemi na úsporu paliva. Například funkce ECO start-stop zajišťuje palivově účinný běh motoru.

Hodnoty v závorkách platí pro vozidla s automatickou převodovkou.
[1] Údaje pro jmenovitý výkon a jmenovitý točivý moment jsou v souladu se směrnicí 595/2009/EHS ve stávajícím platném znění.
[2] Uvedené hodnoty ke spotřebě paliva a emisím CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění). Tyto údaje se netýkají konkrétního vozidla a nejsou součástí produktové nabídky. Jsou uvedeny výlučně pro účely srovnání různých modelů vozidel.